Titan Poker

200% upp till $2000 i Bonus

Introduktion Titan Poker är Europas ledande pokerrum och har höjt ribban för nätpoker med innovativa turneringar och kampanjer sedan lanseringen 2005. Det bjuds på massor av godsaker hos Titan Poker, både för nybörjaren som slår sig ner vid bordet för första gången och för spelaren med massor av erfarenhet i...

Introduktion

Titan Poker är Europas ledande pokerrum och har höjt ribban för nätpoker med innovativa turneringar och kampanjer sedan lanseringen 2005. Det bjuds på massor av godsaker hos Titan Poker, både för nybörjaren som slår sig ner vid bordet för första gången och för spelaren med massor av erfarenhet i bagaget.

Mjukvara

Den grafiskt vackra mjukvaran hos Titan Poker utvecklas och drivs av Playtech, den ledande utvecklaren av spelmjukvara i igamingindustrin. Att navigera i pokerlobbyn faller sig naturligt; spelaren kan enkelt hitta det bord eller den turnering som passar honom bäst. Mjukvaran uppdateras med jämna mellanrum med nya spel och förbättringar, vilket gör att Titan Poker bibehåller sin position som nätets hetaste speldestination. Det finns även en Flashversion som ger dig möjlighet att spela utan att ladda ner någon mjukvara och som dessutom fungerar på Appledatorer och -produkter.

Turneringar

Turneringarna äger rum dygnet runt, dag som natt, med inköp som passar alla spelares bankrullar. Gigantiska garanterade-priser i turneringar som går av stapeln varje kväll i veckan med ännu högre prispotter under helgerna. Satellitserierna belönar de vinnande spelarna med platser till några av pokervärldens största turneringar, däribland World Series of Poker, Irish Open och Aussie Millions. Titan Pokers turneringar “special jackpot sit ‘n’” ger spelarna inte bara chansen att kamma hem de vanliga vinsterna, utan även de progressiva jackpottpriserna som kan nå som högt som 300 000 dollar.

Pokervarianter/Spel

Titan Poker erbjuder action på Texas Hold’em, Omaha, Stud and Razz – både för riktiga pengar och låtsaspengar. Titan Poker lanserade nyligen Speed Poker, med snabba dealar och ett nytt gäng motståndare varje hand. Med smidiga bordsbyten och supereffektiv pokeraction, är Speed Poker helt klart snabbast i världen.

VIP Club

Titan Pokers nya, förbättrade lojalitetsprogam kallas passande för Titan Rewards, eftersom det belönar alla spelare, även hobbyspelare med minimala bankrullar. De mest aktiva spelarna får samtliga förmåner som Titans VIP club bjuder på, något som gör det möjligt för spelaren att växla in sina införskaffade Titan

Poker-poäng till pengar när som helst. Spelare som gillar att spela då och då men inte tillräckligt för att uppnå en VIP-status, belönas med jämna mellanrum av Titan Pokers kampanj Monthly Cash. Titan Treasures ger dig det roliga med poker tillbaka. Den här kampanjen belönar alla spelare som lyckas fullborda roliga prestationer, som att t.ex. vinna en hand i cash game med en kåk eller sluta i pengarna i en sit ‘n’ go-turnering.

Bonusar och kampanjer

Nya spelare önskas varmt välkomna till Titan Poker med en Insättningsbonus på 200% upp till 2 000 dollar som är enkel att tjäna in, men det är inte allt. Titan Pokers generösa välkomstpaket ger spelare som gör sin första insättning inträden till freerollturneringar med över 20 000 dollar i priser. Nya spelare bjuds även på exklusiva kampanjer och tävlingar. Special booster freerolls äger rum dygnet runt och ger spelaren massor av chanser att ge bankrullen en rejäl ansiktlyftning utan att behöva riskera något. Nya spelare kan förbättra sina pokertekniker med hjälp från Titan Poker Guru, en interaktiv guide som lär ut grunderna i Texas Hold’em och pokerstrategi.

Kundservice

Titan Pokers kundservice har vunnit “Gambling Readers’ Choice Award” för Best Poker Customer Service hela tre år i rad. Pokerrummets sympatiska personal finns tillgänglig 24 timmar om dagen, sju dagar i veckan och kan kontaktas via telefon, fax, e-post eller via chattsystemet på nätet som du hittar i pokermjukvaran.

För att ta sig in i hetluften hos Titan Poker behöver du bara ladda ner  pokermjukvaran – helt gratis. Det gör du enkelt via länkarna här sidan.

Besök sidan